Harry Styles wprowadza neutralną płciowo markę kosmetyczną

Reklama

pon., 05/09/2022 - 01:02 -- MagdalenaL

Piosenkarz Harry Styles, znany ze swojej garderoby o zróżnicowanej płci i zamiłowania do lakierów do paznokci, stworzył własną markę kosmetyczną „Pleasing”.

Piosenkarz ogłosił o swojej linii na Twitterze i Instagramie, zamieszczając swoje promocyjne zdjęcia z podpisem „Znajdź swoją przyjemność”.

Wegańskie i cruelty-free kosmetyki obejmują obecnie sześć produktów: cztery lakiery do paznokci, podwójne kulkowe serum do ust i oczu oraz serum do twarzy. Według nowo uruchomionej strony internetowej, produkty w cenach od 20 do 75 USD są dostępne w przedsprzedaży online.

„Kiedy zdecydowaliśmy, że Pleasing będzie produkować produkty kosmetyczne, chciałem mieć pewność, że będę ich używać” – powiedział Styles w komunikacie prasowym. „Nie chciałem tworzyć produktów, które maskowałyby ludzi, chciałem je podkreślić i sprawić, by czuli się pięknie”.

Zgodnie z neutralnym płciowo podejściem gwiazdy do mody i urody, modele kampanii Pleasing obejmują zarówno mężczyzn i kobiet. W komunikacie prasowym stwierdzono, że marka celebruje „wiele unikalnych tożsamości w naszej społeczności”.

Marka Pleasing została zainspirowana perłami, które Styles często nosi, nazywając ją „odą do piękna znalezionego pod prostą skorupą”.

Styles, znany z zamiłowania do niedopasowanych manicure, dołącza do rosnącej listy celebrytów płci męskiej, którzy w ostatnich latach wprowadzają na rynek produkty do paznokci, w tym A$AP Rocky, Machine Gun Kelly i Lil Yachty. Lakiery Pleasing są dostępne w czterech różnych odcieniach i mają nazwy inspirowane perłami: biały odcień Perfect Pearl, jasnoróżowy Granny's Pearls, czarny lakier do paznokci z granatowym połyskiem Inky Pearl i bezbarwny lakier nawierzchniowy Pearly Tops.

Oprócz produktów do paznokci, linia zawiera również serum do oczu i ust dwa w jednym o nazwie Pleasing Pen. Jeden koniec długopisu zawiera żel pod oczy wykonany ze składników, w tym borówki brusznicy i okry, a drugi zawiera pielęgnujący zabieg na usta o smaku marshmallow.

Produktem finalnym jest Perłowe Serum Rozświetlające, które ma właściwości nawilżające i może być stosowane jako baza pod makijaż, zgodnie ze stroną internetową marki. Zgodnie z estetyką kolekcji, serum występuje w prostokątnej butelce wypełnionej białymi, perłowymi kapsułkami.

Styles powiedział, że produkt został „zainspirowany japońskimi nurkami, którzy zbierali perły… bez sprzętu, tylko z siatką. Ich skóra wygląda tak świeżo, lśniąc w słońcu, a ja chciałem produktu, który dawałby to uczucie… jakbyś właśnie wyszedł z zimnego oceanu”.

W rozmowie z magazynem „Dazed” o premierze Styles powiedział, że pracował nad linią podczas pandemii Covid-19 i ujawnił, że nadejdzie więcej produktów.

Autor: 
Megan C. Hills / tłum. Nikol Benderuk
Polub Plportal.pl:

Reklama