Co jeść o każdej porze dnia żeby schudnąć?

Reklama

wt., 03/02/2021 - 15:48 -- MagdalenaL

Jeśli od dawna chciałeś schudnąć i nie możesz sobie z tym poradzić, kalorie mogą nie być problemem. Zapisz sobie te zalecenia. Powiemy szerzej o strategii, która może pomóc Ci schudnąć w zależności od godzin w jakich spożywasz posiłki.

Kolejność, w jakiej spożywamy posiłki, może mieć duży wpływ na to, czy poprzez jedzenie osiągamy nasze cele. Jest wiele czynników, które należy wziąć pod uwagę, a dieta będzie musiała być dostosowana do każdej osoby, ale możemy dać Ci kilka wskazówek, jak schudnąć, koncentrując się na kolejności posiłków.

O której zjeść? Zalecenia, aby schudnąć bez cierpienia.

Czy zdarzyło Ci się kiedyś, że pomimo mniejszego jedzenia nie możesz schudnąć? Może tak być, ponieważ nie utrzymujesz optymalnej kolejności posiłków. Pomożemy Ci osiągnąć cel z pomocą krononutrycji.

Słuchaj swojego ciała i chudnij dzięki krononutrycji

Krononutrycja polega na uwzględnianiu biologicznych rytmów podczas projektowania menu. W zależności od pory dnia zmieniają się potrzeby organizmu, więc jeśli się do tego dostosujemy, będzie nam łatwiej schudnąć. Na przykład rano wygodnie jest zjeść energetyczne śniadanie, ponieważ pora spożywać węglowodany (chleb, produkty pełnoziarniste itp.) I białka (produkty mleczne, szynka York ...).

Spożywanie pożywnego śniadania może pomóc Ci w utracie wagi. W środku poranka zwykle następuje spadek poziomu glukozy, więc wygodnie jest mieć kawałek owocu lub jogurt. Posiłek na bazie białka jest idealny, jeśli chcesz schudnąć.

Do jedzenia zaleca się spożywanie białek (jajka, mięso, ryby, rośliny strączkowe ...) oraz porcję warzyw. Aby poradzić sobie ze spadkiem glukozy, który pojawia się ponownie po południu, zjedz kolejny owoc. W nocy, jeśli nie zamierzasz marnować energii, najlepiej zjeść lekką kolację. Kolacja powinna być zdrowa, lekkostrawna i powinny się na nią składać następujące produkty (chude mięso i jego przetwory, chude ryby i przetwory rybne, jaja, chude mleko i niskotłuszczowe produkty mleczne np. kefir, maślanka, jogurt, chude sery i twarogi – z uwagi na wysoką zawartość w nich białka, najważniejszego składnika dietetycznej kolacji.) A także mile widziane są warzywa, zarówno na surowo, jak i gotowane, np. pomidor, papryka, ogórek, sałata, brokuły, cukinia, szpinak, dynia- mają bowiem mało kalorii, natomiast sporo wody i błonnika, które wypełniają żołądek i zapewniają sytość.

Nie można zapomnieć też o nieoczyszczonych (pełnoziarnistych) produktach zbożowych, np. kasza gryczana, kasza pęczak, chleb razowy, brązowy ryż, pełnoziarnisty makaron – ze względu na obecność w nich złożonych węglowodanów odpowiadających za regulację poziomu glukozy we krwi.

Oczywiście każda dieta musi być dostosowana do potrzeb i rutyny każdej osoby, a ilości i harmonogramy muszą być dostosowane, aby schudnąć i utrzymać pożądaną wagę przez długi czas. Mamy nadzieję, że te wskazówki dotyczące szybkiej utraty wagi pomogły Ci. Jeśli chcesz wiedzieć więcej, na naszej stronie mamy kilka propozycji menu na odchudzanie, które mogą Cię zainteresować.

Autor: 
tłumaczyła Karolina Pietrzak
Źródło: 

magazyn Pronto, 24 luty 2021

Polub Plportal.pl:

Reklama